Geen producten (0)

 

Veelgestelde vragen

 

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen. U betaalt dan ook geen verzendkosten over de bestelling.
U kunt zowel via de site de betaling voldoen als op onze locatie.

ScreenExpert
Zocherstraat 267
3067 AX Rotterdam

061 790 9 029

Hoe dien ik een klacht in?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. 
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@screenexpert.nl, leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Webwinkel KEUR. Het is ook mogelijk om uw klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

ScreenExpert
3067 AX Rotterdam
061 - 79 09 029
info@screenexpert.nl

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

 

Welke bethaalmetoden heeft julie shop?

U kunt op dit moment bij ScreenExpert.nl alleen met iDeal betalen.
De iDeal betaling is zonder extra kosten.